Всесвітній день
психічного здоров'я.
10 жовтня за рішенням Всесвітньої федерації
психічного здоров'я за підтримки Всесвітньої організації охорони здоров'я з
1992 року відзначається Всесвітній день ментального здоров'я.
Практичним психологом Ларисою Суржик був
оформлений інформаційний стенд про
психосоматичні причини хвороб, оздоровчий вплив музики , кольору на психіку
людини.
Проведена низка заходів з дітьми:
- У 3-А класі на занятті «Що таке ментальне здоров'я?» учні ознайомилися з поняттям «ментальне здоров'я»,
розглянули різні ситуації, які можуть зашкодити благополуччю, зіпсувати
стосунки в класному колективі, з друзями.
- У 4-А класі на релаксаційному занятті
«Подаруй другу посмішку» були змодельовані неочікувані для учнів
ситуації. Їм потрібно було швидко прийняти рішення, при цьому дотримуючись
правил етикету. Звучали компліменти, подяки, позитивні відгуки однокласникам.
Щира атмосфера викликала позитивні емоції у присутніх. Виконуючи вправу
«Кольорові кульки мрій» учні на відібраній за кольором кульці вписували
свою мрію. Хто словами, хто
символом чи малюнком. Всі кульки
наклеїли на ватман і створили спільний колаж «Наші мрії». Мрії – це є також
життєвий ресурс і нехай Всесвіт почує
бажання дітей, бо вони дуже цього прагнуть і вірять у здійснення.
- На занятті «Страх. Я тебе не боюся!» в 1-А класі діти розвивали вміння
пізнання власного внутрішнього світу,
вчилися аналізувати свої думки, вчинки, особливо свої переживання. За допомогою
малюнків створювали свою «потаємну картину страхів». Обговоривши свої
переживання, за допомогою корекційних ігор вони долали свої страхи.
- Десятикласники опробовували різноманітні засоби подолання стресу та
відпрацьовували навички стресостійкості. Учні активно інсценували ситуації, пропонуючи
нестандартні ідеї рішення.
У 6-их , 9-их
класах на тренінгових заняттях
«Психологічна самодопомога», «Фундамент
впевненості»учні ознайомилися особливостями дозрівання мозку та формування
емоцій, розбирали різні емоційні реакції,
які виникають в гострих стресових ситуаціях, вчилися різним технікам керування
емоцій, стабілізації стану, використовували
техніки арт-терапії.